dinsdag 23 augustus 2011

Een leiderschap FOTOGRAFEREN

Datum:
29 maart 2010


Wat is het? 
Ik heb een leiderschapsfoto gemaakt. Hiervoor heb ik stappen genomen voordat ik begon met het maken van de foto. (Zie hiervoor mijn verslag/bijlage) In dit verslag kan je lezen hoe ik heb gewerkt aan een leiderschapsfoto en welke keuzes ik heb gemaakt. Ik vond het erg lastig om naar mijzelf te kijken aangezien je hier toch best kritisch over bent. Ik heb dan ook geleerd om iets minder kritisch naar mijzelf te kijken en ook goed te verwoorden wat ik goed en minder goed aan mijzelf vind.


Wat waren de eisen van dit product?
Maak een foto waarop jij leiderschap uitstraalt. Let daarbij op de volgende criteria:

Eisen foto:

  • Staand formaat.
  • Bloed scherp.
  • Minimaal 4 megapixel > hoe staat de resolutie, instellen op fijnste stand (Fine) hoe meer blokjes, hoe beter.
  • Afmeting: 60 x 80 cm.
  • Waarde = 300 dpi.
Werking photoshop:

  • File > openen.File > Save as > format = TIFF > opslaan.
  • Image > Mode > Grayscala.Image > Image size > Resolution > 300 pixels/inch.
  • With = 60 cm.
  • Height = 90 cm.
  • Crop tool > 10 cm inkorten > enter > foto op nieuw formaat.
Eisen tekst:

  • Onder de foto moet een tekst staan > Gecentreerd
  • Lettertype Arial.
  • Maximaal 300 woorden.
  • Naam, klas, studentnummer.
Procesverslag:

  • A4 toelichting van de foto.3 leiderschapsfoto’s.
  • 5 lettertypes die bij jou leiderschap passen.
  • Hoe uit jij je als leider en/of waar wil jij als leider naar toe.
De eisen en mijn product:
Ik vind dit ik mijzelf heb gehouden aan alle criteria die is gesteld.


Mijn product:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten