dinsdag 23 augustus 2011

Een ‘Plakkerige’ stoel KLEIEN

Datum:
6 januari 2010

Wat is het?
Ik een een schommelstoel gemaakt van klei. Over het klei zit op enkele plekken dubbelzijdig plakband.

Wat waren de eisen van dit product?
Ontwerp en maak stoel. Je moet letten op de volgende criteria:


  • Ontwerp voor je aller beste vriend/vriendin een stoel,
  • Je mag allerlei materiaal gebruiken,
  • De minimale maat is 15x15x15 cm, De maximale maat is 30x30x30 cm,

De eisen en mijn product:

Mijn stoel die ik gemaakt heb valt binnen de maten die gesteld zijn. Hier heb ik aan voldaan. Ik heb een stoel gemaakt voor mijn broertje. Ik heb de stoel gemaakt van klei omdat ik vond dat ik dit ook eens moest uitproberen. Dit was dus nieuw voor mij. Ik heb eerst geëxperimenteerd met klei. Ik ben er achter gekomen dat je goed moet werken aan de punten die je aan elkaar vast bevestigd. Voor mijn gevoel heb ik dit allemaal goed aangedrukt en hij zag er goed uit. Ik heb de stoel toen een paar weken laten drogen. Maar al snel viel deze uit elkaar. Ik heb hem toen vastgeplakt met plakband. De volgende keer als ik ga werken met klei moet ik mijzelf beter informeren hoe je hiermee uit de voeten moet.


Uitstraling:
De stoel geeft een slordige uitstraling, dit past heel erg goed bij mijn broertje. Hij is een echte sloddervos. Een mooie strakke stoel zou niet in zijn slaapkamer passen, de kleuren bruin en wit komen ook veel in zijn kamer voor.


Mijn product:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten