dinsdag 23 augustus 2011

Mijn eigen naam TEKENEN

Datum:
19 januari 2010
Wat is het?
Ik heb mijn naam schreven en getekend op een vel papier. Dit heb ik zelf gemaakt als voorbeeld voor een handvaardigheidsles.


Wat waren de eisen van dit product?
  • Gebruik je eigen naam
  • Een tekenpapier van 21x21 centimeter gebruiken
  • 10 lijnen vanuit het midden tekenen
  • In 5 vakken schrijf je je naam groot, en in 5 vakken schrijf je je naam telkens klein.
  • Binnen een vak schrijven je je naam in grote letters, waarbij de boven- en onderkant van de letters de lijnen moeten raken; van binnen naar buiten of van buiten naar binnen.
  • Door de schuinte van de vakken, worden de letters ook schuin.
  • De letters worden ingekleurd met zwarte stift/potlood.
  • In het aansluitende vak wordt de naam met fineliner geschreven.
  • Kleine letters, achter elkaar door schrijven.
  • Verschillende opties zijn mogelijk: van binnen naar buiten, in een hoek, van links naar rechts enz. Op deze manier worden de stralen om en om gevuld met grote en kleine namen.
  • Eventueel kunnen de stralen met de grote letters nog ingekleurd worden met wasco krijtjes/potlood/stift.

De eisen en mijn product:
Mijn product voldoet aan de eisen omdat ik deze zelf heb gesteld.

Mijn product:


1 opmerking: