dinsdag 23 augustus 2011

Schilderijtje schilderen met WATERVERF

Datum: 26 september 2010
Wat is het? 
Ik heb een schilderijtje gemaakt met waterverf.
Ik heb zelf eerst geëxperimenteerd met waterverf. Ik ben er achter gekomen dat je kan werken met de hoeveelheid water waardoor je veel verschillende kleuren kunt krijgen door gebruik temaken van een aantal kleuren. Ik heb dit gemaakt vandaag toen ik mijzelf verveelde. Het eind resultaat is best goed geworden door maar 6 kleuren verf te gebruiken.

Wat waren de eisen van dit product?
  • Kopieerpapier 21x21 centimeter.
  • Maak een rand van 0,5 centimeter
  • Werk met groen en blauw en maak de kleuren donkerder en lichter door water te gebruiken.
  • Maak vlakken en daarbinnen in afbeeldingen.
De eisen en mijn product:
Hier ware niet echt specifiek eisen aan gesteld. Ik heb een schilderij nagemaakt met mijn eigen creativiteit erbij. Het origineel is van Annemiek Strating Dilling. Toen ik dit schilderij zag, was ik gelijk geïnspireerd en hier wilde ik ook wel iets mee doen. Ik had nog een doosje waterverf liggen en wou hier graag eens mee experimenteren. Ik vind het effect met het waterverf erg leuk geworden.
Werk van Annemiek (hierdoor ben ik geïnspireerd)

 
















Mijn product:

1 opmerking: