zondag 25 november 2012

Petit Four; Purple Delight stapel petit four.

Ik had vrijdag de petit four al 'bijna' klaar. Ik had geen tijd meer om de roosjes er op te zetten. Op de een of andere manier voelde ik me al schuldig.. haha Hoe dom... Ik moest opschieten.. :P

Vanavond roosjes er op gezet, roze, paarse en gele.

Ik had alles op de foto gezet en keek nog ff bij grietje haar blog.. Zie ik 8e petit four staan.. tel ik ze op mijn foto.. Hé! Ik mis er 1 :P Die vervelende katten van mij ook.. Mijn petit fourtjes zijn telkens de klos en liggen dus ook telkens door de hele kamer heen :P

Hierbij dus de 8e petit four :P
  1. Chocolade cupje met aardbeiencrème.  
  2. Banaan met chocolade cake en chocolade bolletjes.
  3. Pistache met botercrème vulling.
  4. Munt kwark met biscuit bodem en fijne kandijstukjes.
  5. Kersen Petit Four met slagroom.
  6. Mini Moorkop.
  7. Frambozen macaron. 
  8. Purple Delight stapel petit four.

4 opmerkingen:

  1. Mooi, en wat een heerlijkheden zo samen bij elkaar ;)

    groetjes,
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk geworden.Mooi zo samen op het bord.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi geworden! Je zou er toch zo trek van krijgen he?!!!

    groetjes van Jirska

    mijnhobbyhervonden.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen