zondag 30 december 2012

Petit Four; Mini Tulband Cake

Een weekje op vakantie geweest, kerst gevierd enz enz.. Druk druk druk dus weer. Hierdoor loop ik een beetje achter met mijn petit fours.. Ik heb ook al bijna de tompouche ook al bijna af, maar daar maak ik eerst nog even ruzie mee voordat ik hem hier neer zet. Ik dacht.. ik maak het cakje eerst even, want die ziet er niet heel moeilijk uit. Dat was ook zo. Hier dus alweer de elfde!

  1. Chocolade cupje met aardbeiencrème.  
  2. Banaan met chocolade cake en chocolade bolletjes.
  3. Pistache met botercrème vulling.
  4. Munt kwark met biscuit bodem en fijne kandijstukjes.
  5. Kersen Petit Four met slagroom.
  6. Mini Moorkop.
  7. Frambozen macaron. 
  8. Purple Delight stapel petit four. 
  9. Kasteel gebakje
  10. Mandarijn Petit Four 
  11. Mini Tulband Cake


 

2 opmerkingen:

  1. Je petit fours zijn prachtig,ik ben er al veel achter,vanwegen een slijmbeurs ontsteking.
    En voorlopig mag ik nog niets doen jammer hoor.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, met een blauwe strik is ook erg leuk!
    En wat een mooie etagere.

    BeantwoordenVerwijderen