maandag 4 februari 2013

Cakejes & Werk

Vorige week vrijdag heb ik cakejes gebakken. Heel facebook stond bij mij vol met mensen die cupcakes hadden gemaakt. Toen was ik ook aangestoken en moest ik ze natuurlijk ook ff maken. Ik heb er alleen geen poespas op gedaan omdat we toch nog wel aan het afvallen zijn. Ik heb ze daarom gewoon simpel van cakemix gemaakt en heb er een aantal eetlepels honing doorheen gedaan. Heerlijk zacht waren ze. Ja, waren want ze zijn nu alweer op :P

Ook heb ik goed nieuws en slecht nieuws. Vorige week vrijdag heb ik gehoord dat ik 18 uur vast krijg bij mijn werk, kinderopvang. Daar was ik wel even heel erg blij mee! Ik had vrijdag een drukke dag, want moest eerst werken in de opvang en toen snel door naar het hotel waar ik ook werk. Ik ben daar denk ik een uurtje geweest en in die tijd is mijn fiets gestolen! BALEN! Ik snap niet waarom mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven.

Gelukkig heb ik een super lieve papa en die kwam vandaag alweer met een 'nieuwe' fiets aanzetten. Moet alleen de achterband nog even plakken, maar dat is zo gedaan hoop ik! Een aantal geleden had ik mijn papa zijn fiets geleend. Een hele goede fiets en en op de een of andere reden moest die ook gestolen worden. Nu ben ik druk aan het zoek telkens en nu heb ik een nieuwe voor hem gevonden op Marktplaats. Moet die fiets vrijdag uit Roden halen, ga dan terug fietsen naar Groningen. Dat wordt me nog wel een ritje, gelukkig wordt het dan wel aardig weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten