zondag 24 februari 2013

Deken; (3) Granietsteek

Zoals jullie waarschijnlijk wel gelezen hebben, ben ik bezig om een bruin deken te haken. Dit wilde ik gaan doen met blokjes. Wieke van Keulen zet namelijk elke maandag een nieuw patroon op internet en het leek me leuk om die te gebruiken voor mijn blokjes. Maar... al snel bleek dat dit me te veel werk werd, ik moest namelijk de blokjes nog zelf om gaan puzzelen. Ze moeten natuurlijk wel allemaal even groot worden. Te veel werk dus. Ik wil gewoon lekker kunnen haken en niet te veel daarover moeten nadenken. Dus.. Heb ik mijn plan maar veranderd.

Ik doe nu gewoon hetzelfde als Wieke, alleen dan 12x lager. Ik ben begonnen met 390 lossen en ben zo gaan haken. Elke 'haakrol' krijgt bij mij 4 toeren aan elke kant. Ik hoop dat dit wel gaat werken zodat ik er plezier ik ga/blijf hebben.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten