vrijdag 29 maart 2013

Verhuizen!!

De laatste tijd heb ik het gigantisch druk! Wij gaan verhuizen!

Sinds kort heeft Kasim een baan bij de NS. Hij moet hiervoor altijd in het midden van het land zijn. Veel reizen voor hem dus. Dit is wel heel vervelend, vooral als je naar Eindhoven moet bijvoorbeeld. Vanuit Groningen is dat niet te doen.
Nu zijn we al een tijdje op internet aan het kijken naar een huisje. En tadaa.. we hebben er 1 gevonden! Ik ben er echt heel erg blij mee! We gaan naar UTRECHT!

Dit wordt een gigantische grote stap voor mij, ik ken daar niemand. Ik ga dus een nieuw leventje tegemoet. LEUK! Als het goed is en als we alle papieren rond krijgen, gaan we morgen al verhuizen :D

Omdat ik wel heel blij ben met ons huidige huisje laat ik jullie eventjes foto's zien van ons huis in Groningen.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten