dinsdag 18 juni 2013

Krimp-papier

Ik had er nog nooit van gehoord. Krimp papier. Op internet kwam ik heel veel leuke dingetjes tegen. Super leuk allemaal. Kijk nou!

Super leuke oorbelletjes;





















Leuke knoopjes:





















Lieve voetjes van je eigen kinderen;




















Als je dit zo ziet, dan ben je verkocht toch? Ik wel tenminste :P Helemaal toen ik ergens las dat het papier ook te koop is bij de Action. Dat moet dus getest worden.

Dit kan je dus bij de Action kopen voor €1,80




















Je krijgt dan 2 velletjes met krimppapier, hier zijn alleen al wel tekeningen op gemaakt. Ik heb ze vandaag ook bij de Pipoos gezien, blanco velletjes voor €8.00 geloof ik. Ga ik wel een keertje proberen denk ik, want het resultaat is zoo lief!

Je hebt dus zo'n velletje en daarop staan tekeningetjes. Deze moet je inkleuren met potlood. Daarna maak je er een gaatje in met een perforator. Daarna moet ie voor 40 seconden klaar. En dan is ie opeens super klein en dik.




















Mijn lieve paddenstoel sleutelhangertje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten