zaterdag 29 juni 2013

Taart

Volgende week ben ik alweer jarig. Ik wilde eens een andere taart maken dan de kwarktaart. Kasim houdt heel erg van marsepein en daarom wilde ik wel eens zelf een marsepein taart maken. Maar ik vond dat ik dit eerst eens moest testen voor dat ik het aan mijn familie ging tonen. En ik moet zeggen. Wat een rot spul. Ik heb nu een kleine versie gemaakt (cake) met fondant. Dat spul krijg je gewoon niet mooi om je cake heen. Maar het smaakt wel heel goed!

Ik heb de fondant heel dun gemaakt, ik vind  het persoonlijk niet lekker als er zo'n dikke laag op zit. Ik had witte fondant gemaakt en de sterretjes heb ik rood gemaakt met kleurstof. De sterretjes heb ik gemaakt van koekjessteekvormen :P

Ik ga hem niet maken voor mijn verjaardag, maar wil hem wel delen met jullie! Hij smaakt wel erg goed!
In de taart zit trouwens 1 laagje met Bon Maman aardbeienjam en 1 laagje met banketbakkersroom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten