maandag 14 oktober 2013

Sjakie Stapelslak

Ik ben de laatste tijd weer veel aan het haken. Het stond eventjes stil door de zomer, het mooie weer enz enz. Ik had het haken weer goed te pakken. Ik heb de slak in een weekje afgemaakt!

Ik heb nu Sjakie de Stapelslak af. Ik vind hem heel leuk geworden! Hij komt uit het boekje 'Cadeautjes haken voor de baby van Annemarie Arts'. In het patroon staat dat in de stok van de slak een stuk tyleen moet. Dit kon ik totaal niet vinden. Daarom heb ik een blanco vel lamineerpapier door het apparaat gedaan. Deze heb ik mooi opgerold en in de stok gedaan. Nu kunnen de ringen mooi over de stok heen.

Is die niet lief?


1 opmerking:

  1. deze zijn écht leuk om te doen, nietwaar? Ik heb er zelf ook al een paar gemaakt. Het stuk plastiek waarvan in de beschrijving sprake is vond ik in een doe-het-zelfzaak en is aan de meter te koop. het wordt gebruikt voor vloeistoffen zoals drank en is dus voedselsveilig.... succes!

    BeantwoordenVerwijderen